marți, 21 octombrie 2008

despre tot


















Odata am ucis o vrabie,am tras cu prast
ia si am lovit-o.Mai tarziu m-am indragostit
de o fata pe care intr-o zi a lovit-o un tractor si a omorat-o.In clipa aia a venit langa mine un prieten care mi-a spus ca nu merita sa plangi pentru o pasarica.
Apoi m-am gandit ca piatra si tractorul sunt egale,amandoua au aceeasi valoare distructiva,eu si soferul avem la fel,aceeasi valoare distructiva.E normal sa sufar,am pierdut pe cineva drag.Gandul mi-a luat-o undeva in sus,sunt in nori,e super tare senzatia.Ma uit in jos si imi dau seama dintr-o perspectiva dilatata ca de fapt prin prisma intamplarilor am ajuns in echilibru cu universul.Vreau mai mult,nu vreau sa fiu in prelungiri la egalitate cu el.Astfel imi fac doua liste.
Prima cu ce am:un caine,un prieten bun,un prieten rau,un imprumut pentru studii si parinti. A doua cu ce nu am:o minge,o iubita,bicicleta si planuri de viitor.
Ma entuziasmez,sunt euforic,am mai multe lucruri decat nu am.Am castigat loviturile de la 11 metri si simt ca am 20 000 de mii de prieteni care se bucura.Sunt fericit.Ma duc cu prietenul meu de pe lista sa bem bere.

Niciun comentariu: