sâmbătă, 1 august 2009

Episodul 3

: Trezeste-te, spala-te pe fata, verifica dintii, zambeste in oglinda.
Ajungi la dulap, alegi camasa alba cu picatele, pantofii din piele de taur si ochelarii 3d.
Fa-ti cafeaua la plic, fumeaza un kent 8 (sau 4), incuie usa.
Statie, autobuz, tramvai, metrou, job. Pauza de tigara, politeturile obisnuite plus poate o pauza de masa. Glumele fortate si discutiile despre cat de tare e doctor House. Invitatiile din partea colegilor in club, tu refuzi.
Ora 6, pleci spre casa. Te gandesti sa mai stai in parc la o tigara, vine un mos de 90 de ani, arata bine pentru varsta lui. Iti cere un foc, ii dai, bucuros ca l-ai putut ajuta, dai din coada. Incepe conversatia :

El : '' Ce bine e in parc, numa pana aici mai pot sa vin, ma iau ametelile de fiecare data cand ma ridic, am o femeie care imi face de mancare.
Sotia a murit acum 10 ani, sa fumez mai imi place si sa ma lungesc in pat. Mai mult de atat nu mai pot.
Eu: da, e bine in parc, mai iesiti la aer.
El: Am avut o viata buna, am facut ce am vrut, dar acum nu mai pot sa fac nimic.
Tot ce imi doresc e sa mor, sa vedem cat ma mai tine Dumnezeu.'' ( e reala discutia, vorbesc serios)

Pleci, te dezbraci, faci un dus, 2 sandwich-uri, bagi un cui, te uiti la un film, iti pui ceasul sa sune, incerci sa adormi. Merita?

Trezeste-te!! Viata e doar o pauza a mortii, inainte sa te nasti esti mort,dupa ce ai murit esti si mai mort, traieste-ti pauza.


Ps: cainele a luat-o razna.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bai grivei!