luni, 12 ianuarie 2009

AVENTURI BOMBASTICE-episodul 3

''Well..."excursiile" mele le-am facut mai mult din spirit de aventura...daca stau sa ma gindesc bine, niciodata nu am venit inapoi in tara cu mai mult de $2-3000...dupa cum am zis in alt post, banu´ nu tine la mine :(

Am fost vreo 4 luni de zile in Lubeck,Germania. Un orashel mic, foarte frumos si curat. Lucram la o sera de flori, taiam trandafiri si garoafe dimineata, dupa care faceam tot felul de reparatii, in general shimbam geamurile sparte de la sera, munca usoara!

Stateam cu inca 3 romani intr-un fel de casa de nefamilisti. Nu mai tin minte numele strazi (parca hauerstrasse), dar noi aveam numarul 4, la 6 era o tutungerie, si de acolo pina la numarul 18 era " fetele bucuroase". Exact ca la Amsterdam (unde nu am ajuns niciodata, cu toate ca este visul meu!), in vitrina. Dar nu erau particulare, in vitrina se "etalua", si treaba era facuta la numarul 16, unde era locul in sine.

Hai sa va zic cu cine stateam:

Popovici din Bacau : un fost pushcariash (nu l-am vazut nici o data stind jos! tot timpul mergea in jurul camerei, obisnuit ca in celula), de treaba, dar cam "suspect". Cumparase un porc din ala mic de tinut in casa, si dormea cu el in pat. Zicea la toti care aveau ghinionul sa intre in vorba cu el, ca porc este cel mai destept animal din lume. Avea in camera cel putin 100 de sticle de whiskey (furate, bineinteles), pe care nu vroia sa le vinda. Zicea ca deschide un "butic" cind se duca inapoi in tara, si le pune acolo la vinzare!! *lol*

Emil din C-Ta: Noi ai ziceam "lumini si umbre", ca fusese technician cu luminile la teatrul Fantasio. Baiatul asta avea un hobby. In fiecare miercuri, vineri si duminica, se ducea la "orashul vechi" sa se bata cu poponari!!! In astea 4 luni, cred ca l-am dus la cusut la spital de vreo 15 ori! Odata l-am intrebat cind era beat, ce are cu ei. A bolborosit ceva de wc-ul din spatele teatrului, trolebuzul 42, si o poseta roshie, dar nu am aflat niciodata care a fost treaba...

Ovidiu din Bucuresti: Baiatul era culturist. Toti banii pe care ai lua pe munca, ai dadea pe tot felul de steroizi si vitamine ciudate, cumparate pe sub pina de la un albanez. Avea ocazii cind raminea blocat...de obicei cite 5-10 minute, dar rar. Pur si simplu "disparea". Am avut mult de furca cu patronul de la sera, pina l-am convins sa-l tina, ca ia spart Ovidiu o groaza de geamuri. Asa om neindeminatic nu am vazut. Nu putea nici macar sa bata un cui fara sa-si dea cu ciocanul peste degete de cel putin 10 ori pina era cuiul in perete.

Deci asta era "gashca" mea :) Odata m-am imbatat putin, am luat 100 de marci cu mine(atit costa o "vecina"), si m-am dus la jos, sa-mi fac de cap. Am luat una frumoasa de ziceai ca-i papusha! In camera totul era roshu! Absolut tot!!! Ne-am apucat de lucru, dar nasol de tot. A inceput sa ma calareasca, nu aveam voie sa o ating (nici macar pe titze!), si se uita din 5 in 5 minute la ceas!! Dupa un timp ma intreaba: "Lezbo spiel?" si nu mai stiu ce. Eu cind am auzit de lezbo, si cu lumina aia roshie in cap, zic " Ja, ja". Suna si peste citeva minute vin 2 tipe in camera, si incep sa linga mai ceva ca vacile...eu cu ochiul numai pe ele, cind asta a mea zice ceva pe limba ei, dar am inteles numai "funfzig", adica 50! Oopss...atunci am inteles ca show-ul nu intra in pretul ei, era 50 de marci. Am inceput sa dau din cap zicind " lezbo geben", adica sa le dea afara, ca nu mai vreau. Au plecat alea pina la urma, dar dupa 5 minute, aia se ridica si zice ca sa terminat timpul! Eu nici macar nu-mi dadusem drumul! Nu am apucat nici macar sa ma imbrac, ca vin doi in camera cit usha! Unu zice"was is das?" Eu am inceput sa tip, sa-mi dea banii inapoi, "ce was mah? hunder marc inapoi", ei nimic. M-au luat pe sus, si m-au dus in hol la patron. I-am explicat care era treaba, dar el zice "lezbo spiel, no marc!". Am inceput sa ma dezbrac, zicind ca nu ies pina nu-mi da banii inapoi. Cind am ajuns la maieu, sa dus, a scos o suta din casa, si mi-a dat banii inapoi, zicind "AUS".*lol*

De atunci, de fiecare data cind treceam prin fata pe la alea din geam, si ma uitam la ele, intorceau capul..:)''

Niciun comentariu: