vineri, 9 ianuarie 2009

episodul 2 din povestile bombastice din strainatate

Lectura placuta!


'' n-am iesit din tara in asta vreme ce trecu' dar daca tot sint aici...
prin 92' am cazut de acord cu cei din echipa de antrenament ca locul ideal pentru niste golani ca noi este in legiunea straina. asta era intr-o miercuri. pe la 16.00 i-am spus lui maman ca trbuie sa iau piine, mi-a dat niste bani pentru vreo doua piini si am plecat cu baietii in gara de nord. bucuresti berlin era la orele 1.00 din noapte asa ca am mai asteptat ceva prin zona si la ora z eram in tren. aproape de oradea eram deja in podul trenului. nu stiu citi dintre voi mai mergeti in podul trenului insa va pot spune eu pentru rest ca este cam naspa spre foarte naspa. podul este capitonat cu vata de sticla si dupa vreo ora te maninca puternic in fund si in gura sin in ... ma rog peste tot. dupa ceas eram la granita asa ca trebuia sa stam pe infrastructura de metal in miini si in virfurile picioarelor pentru ca soldatul roman de la granita avea obiceiul prost sa loveasca cu arma in tavanul compartimentelor...am stat asa pina am amortit, trenul a plecat si dupa un timp eram in budapesta dupa umilele noatre calcule. ei bine am stat asa o ora, am stat doua, ma minca puternic nu am mai rezistat le zic: ma dau o leaca jos sa vad de ce nu se mai misca trenul. trenul se misca nu-i vorba,dar vagonul pe care il alesesem noi se stricase si il oprisera in triaj. mare om murphy...cind un lucru merge prost atunci el tinde sa mearga din prost in mai prost...ei bine jos tocmai trecea o gasca de sergenti si plutonieri, ma rog...pentru simplul motiv ca nu le-am putut prezenta actele s-au suparat brusc si am ajuns la sectie si pe urma la consulat. acolo un tip ne-a cerut politicos 50.000 de persona pentru a ne elibera niste pasapoarte pe care nu le-am solicitat. i-am explicat politicos ca nu posedam acea suma nici daca ne trece pe toti pe un singur pasaport, asa ca ne-am trezit ca ne spune sa ne intoarcem la sectia de la care veniseram. puteti sa va inchipuiti ca am fugit in romania? nu stiu exact daca eram primii care o faceam dar ne-a reusit de data asta figura cu podul trenului...
nu as putea sa va povestesc multe despre peisaje si lume pentru ca podurile trenurilor nu au fost dotate nici cu geamuri nici cu aer conditionat, dar am vaga banuiala ca budapesta este un oras frumos pe care am de gind sa-l vad pentru ca de aia s-a construit hungaroring ca sa am motive sa ma duc si eu pe acolo...''

Niciun comentariu: