joi, 15 ianuarie 2009

POSTARE



Deci,astazi am primit o veste foarte hidoasa.In timp ce unii uita sa isi puna zahar in ceai altii se nasc in popesti leordeni si devin surdomuti.Aia din Popesti Leordeni fac naveta sa munceasca in judetul Dambovita!Dupa cum imi zicea un betiv(45 de ani,nu mi-a aratat buletinul) de pe strada ca e din Navodari si ca are o fiica studenta,apoi mi-a zis ca are 17 ani si daca nu vreau sa ii dau id-ul de mess sa vorbesc cu ea.Asta a ajuns Romania domnule,ce sa mai faci aici in tara asta?Raspunsul meu imaginar:caterinca.Asta se poate face in Romania.inainte de discutia cu betivul.Inainte,viata mi-a dat ocazia sa aflu ca in 89' un nenea in delegatie in Kazahstan a vazut un tablou original de Grigorescu intr-un birou al unui sef de pe acolo.tabloul face teoretic parte din tezaurul Romaniei din Rusia.Apoi am primit o shaorma in burta.Apoi mi-am ales visul din noaptea asta.Erau mai multe pe acolo dar eu mi l-am ales pe asta.Asta in timp ce unii au injunghiat un caine vagabond de 10 ori pentru ca ii enerva.Stiti cum era viata fara muzica?Asa cum sunt dj-ii care au surzit din cauza muzicii.Pom craciun are nevoie de finantare pentru aparatura iar renii sunt in concediu.Vin vremuri frumoase,si trebuie sa fim pregatiti pentru ele.In incheiere vreau sa zic vestea hidoasa.De fapt in cinstea lui Butelie am facut aceasta poveste.Butelie este un caine din delta(Sf Gheorghe) care a fost furat acum 2 saptamani!Butelie,unul de-al nostru.

Sursa pozelor:Kingo.

Niciun comentariu: